SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Lastnik in upravljalec spletne strani www.sixinch.si je: Sixinch Adria, proizvodnja, trgovina in storitve, d.o.o. (v nadaljevanju: »upravljalec oz. ponudnik«). Spletna trgovina Sixinch je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov po meri kupcem. Spletna stran www.sixinch.si uporabnikom omogoča načrtovanje in nakup popolnoma prilagodljivega na obrabo s peno obloženega odpornega pohištva, dekorjev in malih arhitekturnih izdelkov po meri.

Polni naziv firme: Sixinch Adria, proizvodnja, trgovina in storitve, d.o.o.
Skrajšani naziv firme: Sixinch Adria d.o.o.
Naslov: Dunajska cesta 136, 1000 Ljubljana
ID za DDV: SI 88205983
Matična številka: 9192166000
Kontaktna telefonska številka: +386 70 636 196
Kontaktni elektronski naslov: info@sixinch.si

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.sixinch.si (v nadaljevanju: »www.sixinch.si«) so sestavljeni v skladu z v skladu z Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Uredbe 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Uredbe (ES) št. 95/46/ES (GDPR), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah (ZASP) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).

Pogoji obravnavajo delovanje www.sixinch.si ter odnos med uporabniki (v nadaljevanju: »uporabniki«) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: »naročniki ali kupci«). Ponudnik in naročnik oz. kupec v nadaljevanju skupaj kot: »stranki«.


1. PONUDBA IN IZVOR

Vsa ponudba ponudnika je podrobno predstavljena v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani sixinch.si. Ponudnik ima na spletni strani ponudbo za asortima izdelkov, ki jih lahko ponudnik proizvede po naročilu kupca in možnost za oddajo povpraševanja za določen izdelek.

Naročnik je lahko vsaka fizična ali pravna oseba, ki sklene pogodbeno razmerje s ponudnikom v okviru svoje poklicne, komercialne ali obrtniške dejavnosti.
Predmetni splošni pogoji poslovanja veljajo za vse ponudbe ponudnika in/ali pogodbe, sklenjene med ponudnikom in naročnikom oz. kupcem, razen, če jih ponudnik izrecno pisno ne sprejme drugače. Če se naročnik oz. kupec strinja z oddajo naročila pri ponudniku, takšno dejanje avtomatično pomeni, da je naročnik oz. kupec s predmetnimi splošnimi pogoji poslovanja seznanjen, da se z njimi v celoti strinja in ga zavezujejo. Uporaba predmetnih splošnih pogojev poslovanja izključuje uporabo kakršnih koli (splošnih ali posebnih) pogojev stranke.

Opredelitev pojmov uporabljenih v predmetnih splošnih pogojih poslovanja:

  • PONUDBA – dokument, ki ga ponudnik predloži kot odgovor na povpraševanje naročniku oz. kupcu, na katerem je naveden izračun za posamezni izdelek ponudnika, vključno s seznamom izdelkov in specifikacijo posameznih izdelkov (kot npr. barva, material, količina itd.) ter cena v EUR;
  • IZDELEK – brezšivno pohištvo ali mahne arhitekturne oblike pohištva, ki jih proizvaja ponudnik;
  • STANDARDNI (kataloški) IZDELEK – izdelek iz na strani sixinch.si objavljenega kataloga – dostopen na: www.sixinch.si/catalog;
  • IZDELEK PO MERI – gre za izdelek individualno izdelan na podlagi naročila naročnika oz. kupca, ki ni del kataloške prodaje – dostopen na: www.sixinch.si/catalog;
  • TEHNIČNA RISBA – dokument, ki odraža naročila naročnika oz. kupca in odraža dimenzije in konfiguracijo izdelka po meri;


Uporabnik v primeru zanimanja za določen izvede preko spletne strani sixinch.si oz. preko elektronskega sporočila odda povpraševanje, v katerem navede, kaj točno uporabnika zanima in podatke, preko katerih bo ponudnik z uporabnikom lahko v nadaljevanju komuniciral.

Ponudba, ki se nahaja na spletni strani sixinch.si, se lahko zaradi narave poslovanja dnevno spreminja.

Ponudnik odgovarja za prejeta povpraševanja s strani uporabnikom. Ponudnik hkrati odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik odda povpraševanje in za navedeno pridobi ponudbo. Za izvedbo storitev ali prodajo blaga in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovoren ponudnik.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last ponudnika ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago.


2. UPORABA SPLETNEGA MESTA (ODGOVORNOST PODNUNIKA IN UPORABNIKA)

Uporabnik spletne strani sixinch.si je dolžan zapustiti spletno mesto v primeru, če ne soglaša s temi pogoji poslovanja.

Uporaba spletnega mesta sixinch.si pomeni ogledovanje vsebin na tej spletni strani, lahko pa pomeni tudi:

  • izpolnjevanje obrazcev oz. oddajanje povpraševanja na spletni strani,
  • druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.

Ponudnik spletne strani sixinch.si pri svojem poslovanju:

  • spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in ponudbi,
  • ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka,
  • spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča uporabnike o njihovih pravicah,
  • spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov.

Ponudnik obdeluje le tiste osebne podatke, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov ima ponudnik urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so uporabniki z njimi vnaprej seznanjeni.

Vsi uporabniki spletnega mesta sixinch.si uporabljajo to spletno stran odgovorno in brez povzročanja škode, predvsem pa je prepovedano:

  • kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
  • kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),
  • spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,
  • spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,
  • spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),
  • namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
  • uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov (peer-to-peer),
  • uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,
  • izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.

Ponudnik odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Ponudnik se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti in uporabnik ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih:

  • škode, ki jo utrpi uporabnik ob nepravilni uporabi spletnega mesta ali ob neupoštevanju teh pogojev poslovanja,
  • slovničnih napak v besedilih,
  • če spletno mesto ne deluje 24ur/7 dni na teden 100%,
  • neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano),
  • povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih ponudnik ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).

3. KOMUNIKACIJA S PONUDNIKOM

Naša spletna stran vam poleg kontaktnih podatkov, ki so objavljeni naši spletni strani (poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka) nudi tudi, da oddate povpraševanje za določen izdelek oz. kontakt preko spletnih družbenih omrežjih, kot Facebook, Likedin in Instagram, pri čemer v vseh navedenih primerih ko uporabnik ponudniku pošlje določeno vprašanje oz. informacijo, ponudnik vaše podatke obdeluje izključno za namen priprave odgovora na vaše zastavljeno vprašanje oz. povpraševanje ali za posredovanje zahtevanih informacij.


4. ODDAJA POVPRAŠEVANJA, KOMUNIKACIJA GLEDE PONUDBE IN SPREJEM PONUDBE

4.1. ODDAJA POVPRAŠEVANJA
Ponudnik tako preko spletne strani sixinch.si omogoča uporabnikom, da za posamezni izdelek odda v primeru zanimanja za asortima izdelkov, povpraševanje. Ko ponudnik prejme povpraševanje uporabnika, pregleda povpraševanje uporabnika in preko elektronske pošte oz. telefona nadaljuje komunikacijo vezano na oddano povpraševanje.

Za prejem ponudbe uporabnik mora oddati povpraševanje preko spletne strani sixinch.si ali poslati elektronsko sporočilo na naslov: info@sixinch.si. Po prejemu povpraševanja, katero vsebuje vse potrebne podatke za izdelavo ponudbe, se ponudnik zavezuje uporabniku poslati ponudbo v roku 3-5 delovnih dni. Poslane ponudbe uporabnika ne zavezujejo in so informativne narave in veljajo do devetdeset (90) koledarskih dni.
V primeru sprejema ponudbe s strani uporabnika, lahko z uporabnikom kot naročnikom oz. kupcem pogodbo sklene zgolj zakoniti zastopnik ponudnika oz. s strani zakonitega zastopnika izrecno pooblaščena oseba. Med strankama bo sklenjena pogodba:

  • na podlagi izrecne pisne izjave naročnika oz. kupca, da ponudbo ponudnika sprejema ali
  • po izvedbi naročila s strani ponudnika.

Vse ponudbe ponudnika temeljijo na informacijah in podatkih, ki jih ponudniku pošlje uporabnik sam oz. jih ponudniku potrdi. Vsaka sprememba podatkov o stvari s strani uporabnika (ali naročnika oz. kupca) lahko povzroči spremembo v ceni, ki jo je uporabnik prejel v prvotni ponudbi. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembo cene po prvotni ponudbi v primeru, če uporabnik spremeni podatke, na podlagi katerih je bila prvotna ponudba pripravljena ali pa v primeru, če je sprememba podatkov povezana s strani uporabnika poslanimi napačnimi podatki.

Če ni izrecno navedeno drugače, ponudbe ne vključujejo strošek dostave izdelka naročniku oz. kupcu.

Podjetje posluje na območju Republike Slovenije.


4.2. IZDELAVA TEHNIČNE RISBE ZA NAROČILA IZDELKOV PO MERI
Če izdelek, za katerega uporabnik poda povpraševanje, ni del standardnega kataloga objavljenega na www.sixinch.si/catalog in gre za izdelek, ki mora biti izdelan po meri, se stranki dodatno dogovorita o izdelavi tehnične risbe, ki odraža dimenzije in konfiguracije izdelka, pri čemer risba kot taka predstavlja sestavni del pogodbe in poslane ponudbe.

Tehnično risbo pripravi in ponudniku dostavi sam uporabnik, če ni izrecno dogovorjeno drugače. Pred potrditvijo ponudbe, se lahko ponudnik ob dogovoru med strankama vključi pri pripravi tehnične risbe, s katero bo tako izračun dimenzije in konfiguracije izdelka natančna s tem pa tudi izračun proizvodnih stroškov. Ponudnik opozarja, da stroški pri izdelavi tehnične risbe s strani ponudnika znašajo minimalno 10 % od cene, ki jo uporabnik prejme na ponudbi.

Za pripravo tehnične risbe s strani ponudnika, mora uporabnik s ponudnikom pred začetkom priprave tehnične ribe podpisati pogodbo. V primeru, če naročnik oz. kupec odda naročilo oz. potrdi ponudbo, se strošek priprave tehnične risbe ne doplača in je že vključen v sami ponudbi. Če pa naročnik oz. kupec zavrne ponudbo ponudnika po že pripravljeni tehnični risbi, si ponudnik pridržuje pravico naročniku zaračunati strošek priprave tehnične risbe v višini minimalno 20 % od zneska na ponudbi, za kritje stroškov priprave tehnične risbe.

Tehnične risbe se štejejo za potrjene, ko in če so podpisane s strani naročnika kot fizične osebe oz. zakonitega zastopnika ali pooblaščenca pravne osebe skupaj z žigom (če pravna oseba posluje z žigom).

Ponudnik si pridržuje pravico, da z izpolnitvijo pogodbene obveznosti prične po dokončnem dogovoru med strankama o načrtih. Ko so vsi potrebni načrti za izdelavo izdelka potrjeni in podpisani, ponudnik lahko prične z delom. V navedenem primeru se dobavni rok za izdelavo posameznega izdelka lahko podaljša sorazmerno z obdobjem, ki je bil potreben za potrditev končnih načrtov med strankama.


4.3. POTRDITEV PONUDBE/NAROČILA
Naročilo oz. ponudba se šteje za potrjeno, ko jo naročnik s podpisom potrdi, pri čemer s podpisom naročnik potrdi samo ponudbo kot tudi njene sestavne dele (kot npr. tehnično risbo itd.). S potrditvijo ponudbe/naročila se naročnik oz. kupec posledično strinja s predmetnimi splošnimi pogoji poslovanja in ga zavezujejo.

Ko ponudnik s strani naročnika prejme podpisane in popolne dokumente naročila (tj. naročilo/ponudba, tehnične risbe itd.), mu ponudnik v roku treh (3) delovnih dni naročilo oz. ponudbo pogojno potrdi. Ponudnik izpostavlja, da naročila naročnikov oz. kupcev, ki jih ponudnik ni izrecni potrdil, za ponudnika niso zavezujoča.

Ponudnik za začetek proizvodnega procesa mora razpolagati s podpisano ponudbo/naročilom vključno s končno potrjenimi tehničnimi risbami ter avansnim oz. celotnim predplačilom naročila, glede na dogovor med strankama.


4.4. CENE IN PLAČILO
Ponudnik bo naročniku oz. kupcu izdelal izdelek po ceni, ki je bila dogovorjena v končni in potrjeni ponudbi, razen v primeru, ko sta se stranki pisno dogovorili drugače.

Če ni drugače dogovorjeno med strankami, je rok za plačilo računa ponudnika pet (5) delovnih dni od datuma izdaje računa. Cene na računih so izražene v EUR, hkrati pa mora biti tudi plačilo v EUR in sicer z bančnim nakazilom na račun ponudnika, navedenega na izdanem računu.

Za vsa:

  • naročila, katerih znesek znaša pod 10.000,00 EUR je potrebno 100 % predplačilo cene, ki je navedena na končni in potrjeni ponudbi;
  • standardna naročila, katerih znesek znaša nad 10.000,00 EUR je potrebno predplačilo v višini najmanj 50 % od cene, ki je navedena na končni in potrjeni ponudbi;
  • naročila po meri nad 10.000,00 EUR je potrebno predplačilo v višini najmanj 70 % cene, ki je navedena na končni in potrjeni ponudbi;

O dogovori glede višine predplačila se stranki dogovorita pisno pred samo realizacijo naročila.

V primerih, kadar naročilo naročnika vključuje kombinacijo standardnih izdelkov (po katalogu ponudnika) in izdelkov po meri, se takšno naročilo šteje za naročila po meri in se zahteva najmanj 70 % predplačilo od cene, ki je navedena na končni in potrjeni ponudbi.

Po prejemu avansa ali predplačila s strani naročnika, bo naročnik s strani ponudnika prejel »brezpogojno« potrditev naročila oz. ponudbe. Dogovorjeni rok izdelave izdelka je naveden v končni ponudbi in se računa od dneva, ko je ponudnik prejel plačilo s strani naročnika ter naročniku izrecno pisno potrdil naročilo.

Proizvodnja izdelkov ponudnik ne bo pričel preden s strani naročnika ne prejme delnega oz. celotnega predplačila, kot je bilo med strankama dogovorjeno. Ponudnik si pridržuje pravico, da dokler ne prejme delnega oz. celotnega predplačila kot zgoraj navedeno, začasno ustaviti izvajanje pogodbe do prejema dogovorjenega plačila po ponudbi.


4.5. ČAS IZDELAVE IZDELKA
Povprečni čas izdelave posameznega izdelka znaša 8 – 10 tednov, pri čemer pa je lahko povprečni čas izdelave posameznega izdelka tudi krajši ali daljši, vse odvisno od vsebina posameznega naročila in dogovora med strankama. Točni rok za izdelavo posameznega izdelka bo naveden in dogovorjen ob sami potrditvi posameznega naročila.

Ponudnik si pridržuje pravico, da se dobavni roki samodejno podaljšajo, če zamudo povzroči naročnik sam in/ali tretja oseba.


4.6. DOSTAVA IZDELKA IN PRENOS TVEGANJA
Dostava naročenih izdelkov se opravi na podlagi Ex Works (EXW – to je na način, da ponudnik naročnika obvesti, ko bo izdelek na voljo, naročnik pa sporoči potrebne podatke, kam naj se izdelek dostavi hkrati pa tudi krije celotne stroške dostave) iz skladišča ponudnika, ki se nahaja v Ilirski Bistrici v Sloveniji.

Če ni drugače med strankama dogovorjeno, naročnik organizira prevzem izdelka iz našega skladišča v roku sedem (7) delovnih dni od prejema obvestila, da je izdelek pripravljen za prevzem in dostavo.

Ponudnik ob navedenem opozarja, da se v trenutku, ko ponudnik naročnika obvesti o izdelku, da je pripravljen na prevzem, vso tveganje glede samega izdelka prenese na naročnika. Ob obvestilu, da je izdelek pripravljen na prevzem zapade tudi v plačilo preostali neporavnani znesek po računu, v primerih, kadar sta strani dogovorjeni za predplačilo, ki je nižje od 100 % cene po potrjeni ponudbi.

Šteje se, da je naročnik prevzel izdelke, ko jih prevzame naročnik sam oz. v njegovem imenu tretja oseba (na podlagi izrecnega pooblastila naročnika).

Vse stroške dostave plača naročnik. DDV in drugi davki in morebitni stroški v zvezi z izdelki, ki jih izdela ponudnik, vključno z vsemi davki in morebitnimi dodatnimi stroški, ki so nastali naknadno po potrditvi prvotne ponudbe, prav tako bremenijo v celoti naročnika.

Če izdelek, o katerem je bil naročnik obveščen, da je pripravljen na prevzem, ni prevzet v roku sedem (7) delovnih dni od prejema obvestila, si ponudnik pridržuje pravico naročniku dodatno obračunati stroške skladiščenja izdelka do končnega prevzema, pri čemer ob skladiščenju ponudnik ne odgovarja za izdelek.

Stroški skladiščenja v primeru zamude znašajo:

  • 0,1 %/dan (največ do 30 dni) od zneska končne in potrjene ponudbe oz.
  • 1%/dan po poteku 30 dni od zneska končne in potrjene ponudbe.

Stroške skladiščenja je dolžan v celoti plačati naročnik, plačati pa jih mora v roku treh (3) dni od datuma, ko je naročnik izdelke prevzel.

Če sta se stranki dogovorili, da bo dostavo izdelka organiziral ponudnik, naročnik pa vezano na navedeno ni podal nobenih posebnih in izrecnih navodil, bo ponudnik samostojno določil način prevoza, odpreme, pakiranja itd. ter o navedenem pravočasno obvestil naročnika.

Tveganje za izgubo ali poškodovanje izdelkov, povezano s prevozom, pošiljanjem in pakiranjem se v celoti prenese na naročnika samega, v trenutku, ko izdelek zapusti skladišče ponudnika. Ponudnik tako ni odgovoren za kakršno škodo na izdelkih, do katerih lahko pride med samo dostavo.
Naročnik bo zagotovil varen ter ustrezen dostop do naslova za dostavo ob upoštevanju velikosti, teže in količine naročenih izdelkov. Za raztovarjanje izdelkov na naslovu naročnika je v celoti zadolžen in odgovoren sam naročnik.

Če naročenih izdelkov ob dostavi ni mogoče raztovoriti zaradi neustreznega dostopa ali če naročnik neutemeljeno noče prevzeti izdelkov, se takšni izdelki vrnejo v skladišče ponudnika, ponudnik pa naročniku na tej osnovi obračuna stroške dostave nazaj v skladišče ponudnika ter stroške skladiščenja teh izdelkov.


4.7. TRAJANJE POGODBENEGA RAZMERJA IN ODPOVED POGODBENEGA RAZMERJA
Pogodbeno razmerje med strankami začne veljati in pogodba stopi v veljavo z dnem podpisa ponudbe/naročila in traja, dokler obe pogodbeni stranki ne izpolnita svojih obveznosti iz pogodbe – torej dokler naročnik ne poravna celotnega zneska po ponudbi/pogodbi ter ponudnik ne preda naročenih izdelkov naročniku, razen če med strankama ni dogovorjen poseben rok dobave.

Naročilo lahko naročnik prekliče po:

  • potrditvi, če ponudnik še ni prejel dogovorjenega plačila po ponudbi oz.
  • opravljenem plačilu, če se o tem stranki posebej pisno dogovorita, vendar zgolj v primeru, če se proizvodni proces še ni pričel.

Ponudnik lahko odstopi od pogodbe s takojšnjim učinkom, brez predhodnega obvestila, odpovednega roka in/ali odločbe sodišča ter brez stroškov in nadomestil v primeru, če:

  • naročnik krši pogodbo in kršitev ni odpravila v roku 7 dni od prejema obvestila o zaznanih kršitvah pogodbe;
  • naročnik ne more plačati terjatve ob zapadlosti ali v primeru začetka insolventnega postopka nad stranko;
  • je sprejet sklep o likvidaciji stranke (razen v primeru združitve);
  • pride do spremembe nadzora v strukturi in organizaciji naročnika;
  • naročnik zavrne predplačilo, kot je navedeno v točki 4.8. predmetnih splošnih pogojev poslovanja;
  • ima ponudnik upravičene razloge za domnevo, da naročnik ne bo mogel izpolniti svojih pogodbenih obveznosti do ponudnika, ker so na primer njegova sredstva na podlagi poslovnih izkazov oz. bilance stanja nižje od njegovih obveznosti.

V primeru odpovedi pogodbe, kot opisano zgoraj, takšno dejanje ne posega v druge pravice in pravna sredstva ponudnika. Ponudnik je v tem primeru upravičen do odškodnine, vključno s stroški in obrestmi, vsi neporavnani zneski pa nemudoma zapadejo v plačilo. Ponudnik v navedenih primerih od stranke zahteva plačilo zneska za vse že izdelane in predane izdelke naročniku, hkrati pa ponudnik od naročnika zahteva tudi plačilo škode v višini minimalno 50 % od dogovorjene in potrjene cene po ponudbi.


4.8. ZAMUDE PRI PLAČILU IN MOREBITNE REKLAMACIJE NA RAČUN
V primeru, če naročnik zamuja s plačilom računa za delni ali celotni znesek na datum valute, zapade celotni znesek po potrjeni ponudbi v plačilo in jih mora naročnik plačati takoj brez kakršnegakoli predhodnega pisnega obvestila s strani ponudnika.

Poleg navedenega je naročnik dolžan ponudniku plačati tudi avtomatično in brez predhodnega pisnega obvestila zamudne obresti v višini 1% od cene potrjene ponudbe in pavšalni znesek kot pogodbeno kazen v višini 10 % od cene potrjene cene, brez davkov oz. najmanj 250,00 EUR, pri čemer si ponudnik pridržuje pravico od naročnika zahtevati plačilo dejansko nastale škode, ki je nastala zaradi zamude oz. neplačila terjatve s strani naročnika. Ponudnik je nazadnje upravičen tudi začasno ali stalno prekiniti sodelovanje in pogodbo brez kakršne koli odškodninske odgovornosti ali vračila že prejetih plačil, ki jih je ponudnik prejel s strani naročnika.

Reklamacija v zvezi z izdanimi računi s strani ponudnika so dopustne zgolj v primeru izrecno utemeljenega pisnega obvestila naročnika ponudniku v roku osem (8) dni od dneva izstavitve računa naročniku. Brez takšnega obvestila se šteje, da je naročnik račun prejel in z njim v celoti soglaša.


4.9. MATERIALI IN BARVE IZDELKOV
Ponudnik izdelke izdeluje na podlagi posebne tehnologije imenovane »FoamCoating«, pri čemer pri proizvodnji izdelkov skrbno izbiramo materiale in sredstva za izdelke. Kljub dejstvu, da se ponudnik zavezuje, da bo izdelek dosleden in vizualno atraktiven, so vsi izdelki ročno izdelani in so kot taki podvrženi komercialno sprejemljivim spremembam ali nepravilnostim v barvi, površini, zrnatosti ali teksturi zaradi narave uporabljenih materialov in tehnik pri izdelavi izdelkov.

Ponudnik dela z barvnimi sistemi NCS, RAL in Pantone, pri čemer se razlike v barvi lahko pojavijo tudi od serije do serije izdelkov.

Ponudnik zagotavlja 30 standardnih barv, ki so vedno na zalogi in so na voljo naročnikom brez posebnega dodatnega doplačila. Standardne barve so objavljene na: www.sixinch.si/colours. Standardne barve so približne in zgolj informativne narave. V primeru, če si naročnik želi ogledati kako posamezna barva izgleda v naravi, pri ponudniku naroči vzorec barve, pri čemer ponudnik na naslov naročnika pošlje vzorec barve po plačilu ponudnika za pridobitev barvnega vzorca, kot pojasnjeno v nadaljevanju.

Preostale barve, ki niso del standardnih barv so možne vendar ob doplačilu, pri čemer se barve po meri zaračunajo v višini 90,00 EUR na posamezni bravni vzorec.

V primeru, če stranka želi določen barvni vzorec po meri, znaša priprava barvnega vzorca 90,00 EUR na posamezni barvni vzorec.

Če naročilo naročnik vsebuje več kot eno barve, se v primeru menjave barve, le ta obračuna 45,00 EUR na posamezno zamenjano barvo.

Ponudnik izpostavlja, da čeprav so vsi izdelki kakovostni in trajnostni, vedno obstoji možnost naravne obrabe, za kar ponudnik ne odgovarja.

Razlike v barvnih odtenkih med dostavljenimi modeli in končnimi izdelki so lahko posledica videza izdelkov na računalniku, zaradi drugačne osvetlitve oz. odboja svetlobe na slikah izdelkov.

Poliuretanska obloga izdelkov je rezultat polimernega sistema. Takšen sistem lahko povzroči nekaj madežev na površini in robovih poliuretanskega premaza.

Vsi naši izdelki vsebujejo logotip »Sixinch«. Če logotip želite odstraniti iz izdelka, se takšna storitev obračuna in znaša dodatnih 25 % od cene potrjenega posameznega naročila na sami ponudbi.

Vsa navodila kako ravnati s posameznimi izdelki so dostopna na spletni strani: ____________________________.


4.10. REKLAMACIJE IN VRAČILA IZDELKOV

Vsi izdelki so narejeni po predhodnem naročilu naročnika in jih kot take ni mogoče vrniti, razen v primerih, kadar ima izdelek okvaro zaradi napačnega materiala oz. izdelave, pri čemer je napako na izdelku povzročil ponudnik sam.

V primeru, če ima naročnik kakršnokoli pritožbo glede narave, količine, kakovosti ali zunanjega stanja izdelka ali kakršne koli druge pritožbe v zvezi z izdelki, ki so utemeljene in razumne, lahko pritožbo pošlje ponudniku po elektronskem naslovu na: info@sixinch.si v roku treh (3) dneh od prejema posameznega izdelka.

Ponudnik bo obravnaval zgolj popolne pritožbe, pri čemer mora popolna pritožba vsebovati:
  • podatke o naročniku;
  • podatke o naročilu z navedbo številke računa;
  • podroben opis pritožbe;
  • fotografije izdelka;
  • fotografije transportnih dokumentov, prejetih in podpisanih ob sami dostavi izdelkov.

V primeru, če s strani naročnika poslana pritožba ne bo vsebovala vseh zgoraj navedenih alinej, si ponudnik pridržuje pravico, da pritožbe naročnika ne vzame v reševanje.

Popolno pritožbo bo ponudnik obravnaval v roku petih (5) delovnih dni od prejema pritožbe. Ponudnik izpostavlja, da prejem pritožbe ne pomeni strinjanja z vsebino same pritožbe.

V primeru, če bo ponudnik po prejeti pritožbi naročnik ocenil, da je pritožba utemeljena, zaradi okvare samega izdelka zaradi napačnega materiala ali izdelave, bo ponudnik na svoje stroške takšen izdelek popravil oz. ga nadomestil z brezhibnim izdelkom v okviru garancije, kot je navedeno v 4.11. točki predmetnih splošnih pogojev poslovanja. O času popravila oz. zamenjave izdelka se bosta stranki individualno dogovorili po uspešno rešeni pritožbi naročnika.

Ponudnika izpostavlja, da je sprejem vrnjenega izdelka predmet presoje samega ponudnika in si pridržuje pravico zavrniti vračilo izdelka.

Vložitev pritožbe ne zardi izvršitve dokončnega plačila po ponudbi. V primeru, če naročnika plačila ne bo opravila v postavljenem roku, bo ponudnik do plačila primoran priti po sodni poti.


4.11. GARANCIJA ZA IZDELKE
Vsi izdelki, ki jih naročnik naroči pri ponudniku, bodo ustrezali vsem opisom, objavljenim na spletni strani sixinch.si vključno s specifikacijami, določenimi v 4.9. točki predmetnih splošnih pogojev poslovanja.
Poleg navedenega ponudnik jamči, da bodo izdelki zadovoljive kakovosti in brez napak v obliki, materialu in izdelavi.

Ponudnik bo:

  • brezplačno popravil ali zamenjal vse izdelke, ki jih dobavi ponudnik;
  • popravil ali zamenjal kateri koli del izdelka ali dele, za katere se po mnenju ponudnika izkaže, da so okvarjeni zaradi napačnega materiala ali izdelave in bi se takšne napake odkrile v roku dvanajstih (12) mesecih od datuma dostave izdelka naročniku.

Ponudnik zavrača odgovornost za kakršne koli zahtevke naročnika, če se ti zahtevki nanašajo na dejanja, ki niso nastala po krivdi ponudnika, vključno vendar ne izključno na kakršno koli napako ali okvaro, ki jo povzroči:

  • nepravilno ravnanje z izdelki, kjer je posledica nastanek škode zaradi npr. neupoštevanja dokumentov in navodil ponudnika;

  • pomanjkljivo vzdrževanje izdelkov;
  • neprevidno upravljanje, ravnanje ali zlorab blaga izdelkov;
  • zunanji viri,
  • popravila ali spremembe izdelkov, ki jih opravijo osebe, ki niso pooblaščene za takšne storitve s strani ponudnika;
  • uporaba izdelkov za namen, za katerega niso bili predvideni;
  • neplačilo cene po ponudbi.

Ponudnik izrecno izpostavlja, da morebitna naročena popravila izdelkov zaradi madežev ali ureznin (kot npr. Kava, vino, otroške risbe, luknje storjene namerno z nožem oz. podobnim ostrim predmetom), kot tudi običajna raba (kot so gube zaradi zlaganja mehkega materiala) ne spadajo v garancijo izdelka. Ob reklamaciji ponudnik oceni, ali je blago poškodovano zaradi napake ponudnika ali zaradi naročnikove nepravilne uporabe.

V vseh preostalih primerih škode, ki jih povzroči naročnik in ne ponudnik, lahko v primeru popravila izdelka, naročnikove izdelke preplastimo in popravimo ob ustreznem doplačilo, ki se izračuna za vsak posamezni primer poškodbe, pri čemer ponudnik naročniku pošlje ponudbo za popravilo izdelka, katero naročnik potem lahko potrdi.

Ponudnik prav tako ne odgovarja za morebitne reklamacije vezano na izdelke, v katerih niso upoštevana objavljena priporočila za uporabo izdelkov.

Vse garancije ponudnika v zvezi z izdelavo izdelkov so določene v predmetnih splošnih pogojih poslovanja. V največjem obsegu, ki ga dovoljuje trenutno veljavna zakonodaja, so vse druge garancije izrecno izključene. Vse dodatne stroške v okviru uveljavljanja garancije, kot so davki in stroški pošiljanja, krije naročnik sam.


4.12. LASTNINSKA PRAVICA IZDELKOV
Lastninska pravica posameznega izdelka ostane v lasti ponudnika vse do trenutno, dokler ponudnik izdelka ne preda naročniku in ponudnik ne prejme celotne kupnine.

Ne glede na to, ali je lastninska pravica izdelkov v lasti ponudnika ali naročnika, se tveganje poškodbe ali izgube izdelkov prenese na naročnika v trenutku, ko je naročnik obveščen, da so izdelki pripravljeni na dostavo.

Dokler lastninska pravica izdelka ni prenesena na naročnika je naročniku prepovedano:

  • prejeti izdelek dalje prodati ali kako drugače ravnati z njim in/ali razpolagati z deli izdelka;
  • označiti izdelke kot lastnina ponudnika;
  • skladiščiti izdelke ločeno od blaga, ki pripada naročniku tretjim osebam.


4.13. INTELEKTUALNA LASTNINA IZDELKOV
Predmetni splošni pogoji poslovanja ne predstavljajo oz. ne vplivajo na kakršen koli prenos ali licenco kakršnih koli pravic, intelektualne lastnine, kot so patentne pravice, blagovne znamke, modeli, dizajn, avtorske pravice, pravice v bazah podatkov, lastniške pravice v znanju, vključno s poslovnimi skrivnostmi in drugimi zaupnimi informacijam ter vse preostale oblike pravno zaščitenih pravic intelektualne lastnine ali industrijske lastnine pod katero koli zakonodajo. Po celotnem plačilu kupnine po ponudbi postane lastnik izdelka naročnik. Vse pravice intelektualne lastnine v modelih so in tudi za vedno ostanejo v lasti ponudnika.

Vse pravice intelektualne lastnine, ki izhajajo iz izvajanja naročil po meri na zahtevo naročnika, vključno z vsemi risbami, besedili in dizajni, ki jih zagotovi naročnik, ali v zvezi z njimi, bo naročnik s tem licencirala ponudniku na neizključni svetovni ravni.

Naročnik jamči, da izdelava, proizvodnja in končna dobava izdelkov, ki temeljijo na risbah, besedilih in dizajnih naročnika, ne kršijo pravic (intelektualne lastnine) katere koli tretje osebe.

Naročnik bo ponudnika nadomestila v primeru vloženih zahtevkov s strani tretjih oseb zoper ponudnika, ki izhajajo iz kakršnih koli obtožb o kršitvi pravic intelektualne lastnine katere koli tretje osebe na podlagi informacij, risb, besedil oz. dizajna, ki jih je ponudnik prejel s strani naročnika, naročnik pa bo ponudniku povrnil kakršno koli škodo (tako neposredno kot posredno), ki jo bo ponudnik utrpel v zvezi s tem. Naročnik izrecno soglaša, da lahko ponudnik uporablja izdelke, ki jih je izdelal za naročnika po meri, za svoj portfelj. S tem, ko ponudniku naročnik dovoli uporabo slik in slik izdelkov, ki jih je ponudnik izdelal za naročnika po meri, naročnik ponudniku podeli pravico, da jih uporablja za promocijo blaga in storitev ponudnika. Naročnik se odpoveduje kakršnim koli zahtevkom v smislu nadomestila za uporabo slik izdelkov, ki jih ponudnik izdelal na podlagi naročila naročnika in takšne slike uporablja za nadaljnjo promocijo blaga in storitev.


4.14. OMEJENA ODGOVORNOST PONUDNIKA
Nobena določba predmetnih splošnih pogojev poslovanja ne bo:

  • Omejila ali izključila kakršnokoli odgovornost za smrt ali telesno poškodbo, ki je posledica malomarnosti;
  • Omejila ali izključila kakršnokoli odgovornost za goljufijo ali goljufivo lažno predstavljanje;
  • Omejila kakršnekoli obveznosti na kakršen koli način, ki ni dovoljen po veljavni zakonodaji ni mogoče izključiti.

Ponudnik dalje ni odgovoren naročniku za kakršnokoli posredno ali posledično škodo, kot naprimer vendar ne izključno, za poslovno izgubo, izgubo dobička, dohodka, prihodka, uporabe, proizvodnje, poslovanja, pogodbe, komercialne priložnosti ali dobre volje.

Ponudnikova skupna odgovornost do naročnika v zvezi s kakršno koli pogodbo o nakupu izdelkov od ponudnika pod predmetnimi splošnimi pogoji ne sme preseči skupnega zneska, ki ga je naročnik plačal ponudniku na podlagi potrjene ponudbe.


4.15. VIŠJA SILA
Nobena stranka ni odgovorna za kakršno koli zamudo ali neizpolnitev te pogodbe, če je taka zamuda ali neizpolnitev posledica višje sile. Dogodek višje sile je vsak vzrok izven razumnega nadzora take stranke, ki tej stranki začasno ali trajno preprečuje izpolnjevanje pogodbe, tudi če je bil vzrok predvidljiv.

Dogodki višje sile vključujejo (vendar ne izključno): pomanjkanje zalog, zamude pri tretjih osebah, okvarjene stroje, stavko, blokado, požar, vstajo, vojno, epidemijo, poplavo, električne, IT, internetne ali telekomunikacijske okvare in vladne odločitve. V primeru višje sile se izvajanje storitev zadevne stranke začasno prekine. Obe strani si bosta po najboljših močeh prizadevali omejiti posledice dogodka višje sile. V primeru, da katera koli stranka ne more nadaljevati z izvajanjem ustreznih storitev v 2 mesecih po obvestilu o dogodku višje sile, lahko druga stranka nemudoma prekine pogodbo brez nadomestila prvi stranki.


4.16. ZAUPNOST MED STRANKAMA
Vse informacije, ki si jih stranki izmenjujeta v okviru pogodbe, se bodo štele za zaupne informacije in obe strani bosta take informacije hranili kot strogo zaupne, razen če je:

  • informacije že javno objavila ena od strank pred datumom začetka veljavnosti pogodbe ali
  • treba zadevne informacije obravnavati kot del javne domene.

Stranki soglašata, da bosta med trajanjem pogodbe in še 1 leto po izteku pogodbe vse zaupne podatke hranili kot zaupne ter se vzdržali uporabe, razmnoževanja, javne objave ali dovolitve njihove uporabe v druge namene od tistih, za katere je bil prvotno v skupni rabi.


4.17. ODSOTNOST EKSKLUZIVNOSTI
Nobena od strank ne bo zavezana nobeni ekskluzivni obveznosti do druge stranke.


4.18. DODATNA SPLOŠNA DOLOČILA

4.18.1. NASTOP IN PODIZVAJANJE
Naročnik izrecno s sprejemom predmetnih splošnih pogojev izjavlja, da se strinja, da lahko ponudnik dodeli, prenese, sklene pogodbo s podizvajalci ali drugače obravnava svoje pravice in/ali obveznosti v skladu s temi splošnimi pogoji poslovanja in kakršnimi koli pogodbami z naročnikom. Naročnik ne sme brez našega predhodnega pisnega soglasja dodeliti, prenesti, skleniti pogodbe s podizvajalci ali kako drugače obravnavati katere koli svoje pravice in/ali obveznosti v skladu s predmetnimi splošnimi pogoji poslovanja.

4.18.2. KRŠITEV DOLOČB POGODBE
Nobena kršitev katerega koli določila pogodbe v skladu s predmetnimi splošnimi pogoji poslovanja ne bo opuščena, razen v primeru izrecnega pisnega soglasja in stinjanja tiste stranke, ki ni kršila pogodbenih določil.

4.18.3. LOČLJIVOST
Če katero koli sodišče ali drug pristojni organ ugotovi, da je posamezna določba predmetnih splošnih pogojev poslovanja nezakonita in/ali neizvršljiva, bodo druge zakonite določbe veljale še naprej. Če bi bila katera koli nezakonita in/ali neizvršljiva določba teh določil in pogojev zakonita ali izvršljiva, če bi bil njen del izbrisan, se bo ta del štel za izbrisan, preostali del določbe pa bo še naprej veljal.


4.18.4. CELOTNI DOGOVOR MED STRANKAMA
Predmetni splošni pogoji poslovanja sestavljajo celotno pogodbeno sodelovanje med ponudnikom in naročnikom v zvezi s prodajo in nakupom blaga in nadomeščajo vse morebitne predhodne ustne in pisne dogovore med strankama.

4.18.5. VELJAVNA ZAKONODAJA IN PRISTOJNOST
Določila in pogoji predmetnih splošnih pogoj poslovanja so urejena in se jih tolmači v skladu s slovensko zakonodajo. Vsi spori, ki bi nastali v zvezi s predmetnimi splošnimi pogoji poslovanja, so v izključni pristojnosti sodišča v Ljubljani v Sloveniji.


5. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Pri oddaji povpraševanja, uporabnik ponudniku dovoli zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z veljavno nacionalno in evropsko zakonodajo.

Ponudnik se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varoval podatke uporabnikov spletne strani sixinch.si. Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za čas dokler je hramba teh podatkov potrebna za dosego namena obdelave, zaradi katerega so se osebni podatki zbirali in nadalje obdelovali.


Osebni podatki uporabnikov se zbirajo za namen nemotene oddaje ponudbe na podlagi povpraševanja oz. ponudbe, komunikacijo z uporabniki, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev, če se uporabnik tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (preko e-mail) vse, dokler uporabnik ne pošlje zahteve za odjavo.

V tem okviru se zbirajo naslednji podatki:
  • IP naslov,
  • ime in priimek,
  • telefonska številka,
  • e-mail naslov,
  • arhiv komunikacije s spletno trgovino.

Ponudnik spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani sixinch.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varoval in jih brez privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih ne bo uporabil drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Ponudnik si pridržuje pravico posredovati podatke samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov.

Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Uporabnik ima pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preveri pravilnost shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na info@sixinch.si in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti. Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – če so v skladu z zakonom – izvedeni.


6. KOMUNIKACIJA PONUDNIKA Z UPORABNIKI

Komunikacija z uporabniki sixinch.si poteka preko spletne strani, elektronskih sporočil in po telefonu.


7. REŠEVANJE SPOROV IN PRITOŽB

Ponudnik se nenehno trudi vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa spoštuje trenutno veljavno zakonodajo (ZVPot-1) in se po najboljših močeh trudi mirno razrešiti kakršno koli situacijo.

Uporabnikom je na voljo več načinov kontaktiranja:
  • pisno na elektronski naslov info@sixinch.si s pripisom »Pritožba«,
  • klic na telefonsko številko +386 70 636 196.

Postopek obravnave sporov in pritožb je zaupne narave, v primeru, če pa mirna rešitev spora med strankama ni mogoča, je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik bo v 8 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.


8. PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

8.1. BESEDILA NA SPLETNI STRANI

Vsebine in besedila na spletni strani sixinch.si je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med ponudnikom in uporabnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

8.2. FOTOGRAFIJE IN AVDIOVIZUALNA DELA NA SPLETNI STRANI

Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani sixinch.si so avtorsko delo ponudnika in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med ponudnikom in uporabnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

8.3. PRAVNI DOKUMENTI

Besedilo teh pogojev poslovanja je v posesti ponudnika in ga je prepovedano kopirati, distribuirati ali kako drugače razpolagati s tem besedilom brez pisnega soglasja lastnika informacijskega sistema, ki za ponudnika vzdržuje pogoje poslovanja, razen izjem, ki jih dopušča zakon. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.


9. KRŠITVE SPLOŠNIH POGOJEV UPORABE

V primeru, če pride do kakršne koli kršitve teh splošnih pogojev uporabe in/ali nepooblaščene uporabe te spletne strani, si pridržujemo pravico, da ukrepamo na način, ki se smatra kot primeren (npr. s prijavo sumov nezakonitih ravnanj ustreznim organom pregona, nadzornim organom ali drugim pooblaščenim osebam). Če je to potrebno oz. če tako zahteva veljavna zakonodaja, bomo navedenim organom v skladu z Obvestilom o varstvu osebnih podatkov razkrili vse potrebne informacije, npr. osebna imena, e-poštne naslove, naslove IP, zgodovino iskanja in drugo.



10. OMEJITVE ODGOVORNOSTI

Ponudnik se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki so objavljeni na spletni strani sixinch.si. Ponudnik za napake v besedilu ali neažurnost podatkov ne odgovarja.
Na spletni strani sixinch.si so slike simbolične, z izjemo slik, kjer je izrecno navedeno, da slika odraža dejansko stanje.


11. ZAVEZUJOČA NARAVA POGOJEV POSLOVANJA IN PREOSTALIH DOKUMENTOV

Uporabnik je z uporabo spletne strani sixinch.si seznanjen, da:
  • pogoji poslovanja veljajo za vse uporabnike spletnega mesta ponudnika,
  • so pogoji poslovanja zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta ponudnika,
  • so pogoji poslovanja sestavni del povpraševanja uporabnika in
  • uporabnik potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred oddajo povpraševanja.

Pogoji poslovanja veljajo za vse uporabnike in za oddana povpraševanja, ne glede na državo dostopa uporabnika.


12. DODATNE INFROMACIJE

Za vse dodatne informacije v zvezi s temi Splošnimi pogoji uporabe se lahko uporabniki obrnejo na SIXINCH Adria d.o.o. po elektronski pošti na e-naslov info@sixinch.si.


13. OBJAVA SPREMEMB SPLOŠNIH POGOJEV

Upravljalec spletne strani sixinch.si se zavezuje, da bo vsaka sprememba splošnih pogojev poslovanja objavljena na tem spletnem mestu. Z uporabo spletne strani sixinch.si uporabnik potrjuje, da sprejema in soglaša s splošnimi pogoji poslovanja.

V primeru spremembe splošnih pogojev poslovanja bodo za pogodbo med ponudnikom in naročnikom oz. kupcem veljali splošni pogoji poslovanja, ki so veljali v času sklenitve pogodbe med strankama.

Ti splošni pogoji uporabe veljajo od dne [01.01.24] in se lahko dopolnjujejo brez izrecnega obvestila.